Welcome to paradise....

Welcome to paradise....

Wednesday, December 12, 2007

All about tagging!

Tagged by Miss Sarclover!

1. Name one person who made you laugh last night.

My dearest! Dia sangat hairan bagaimana saya boleh tidur dengan nyenyak walaupun bunyi TV adalah seperti orang sedang berpesta (dia lupa bahawa telinga saya sedang pekak sebelah disebabkan demam selsema)

2. What were you doing at 0800?

Saya sedang dibuat mimpi yang indah kerana mendapat cuti sakit!

3. What were you doing 30 minutes ago?

Facebooking!

4. What happened to you in 2006?

Saya mendapat kerja baru yang telah memberi saya kuasa luarbiasa untuk membuat bekas majikan saya memberi report kepada saya

5. What was the last thing you said out loud?

Awatlah slow sangat computer ni!

6. How many beverages did you have today?

Entahlah labu....

7. What color is your hairbrush?

Hitam dalam bilik saya, putih dalam toilet saya, hitam dalam kereta, merah dalam handbag dan biru di bilik belakang! WOW!..saya tak sangka saya ada banyak berus rambut!

8. What was the last thing you paid for?

RM1 untuk mushroom goreng.

9. Where were you last night?

Berdating dengan pakar ENT di biliknya yang sangat sejuk membuatkan saya terpaksa berkemut untuk menahan rasa nak terkencing!

10. What color is your front door?

Chocolate brown!

11. Where do you keep your change?

Merata-rata!

12. What’s the weather like today?

Hari ini sangat best, hari ini tak hujan, tidak seperti semalam!

13. What’s the best ice-cream flavor?

Apa-apa brand asalkan chocolate kerana saya hantu chocolate!

14. What excites you?

Cerita blue!

15. Do you want to cut your hair?

Oh tidak! Muka saya adalah sangat bulat menjadikan saya tidak sesuai berambut pendek.

16. Are you over the age of 25?

Sadly, ya!

17. Do you talk a lot?

Saya rasa saya sangat pendiam tapi ramai juga yang mengatakan saya ini agak bising orangnya. Dalam report kad sekolah saya juga, cikgu saya banyak kali menulis bahawa saya banyak bercakap dalam kelas dan dia menyarankan agar saya senyap sedikit.

18. Do you watch the O.C.?

Cerita muda mudi yang gemar berpesta yang siarannya agak lambat itu? Oh, saya sudah tidur waktu itu!

19. Do you know anyone named Steven?

Steven Spielberg boleh?

20. Do you make up your own words?

Kalau saya sebutkan nama special yang saya berikan kepada sesuatu benda yang memberi saya kenikmatan yang tidak terhingga, mungkin anda boleh pengsan!

21. Are you a jealous person?

Oh teramat sangat!

22. Name a friend whose name starts with the letter ‘A’.

Aliya!

23. Name a friend whose name starts with the letter ‘K’.

Kelly! Sebenarnya nama dia Khalijah tapi ditukar menjadi Kelly!

24. Who’s the first person on your received call list?

Buah hati saya!

25. What does the last text message you received say?

Jealousnya! (Kawan saya merasa jealous sebab saya dapat cuti sakit walaupun sebenarnya takde maknanya cuti sakit itu kerana saya agak menderita dengan telinga pekak sebelah membuatkan saya tidak shiok tengok TV)

26. Do you chew on your straw?

Kadang-kadang bila tiada apa nak buat!

27. Do you have curly hair?

Hehe…ada! Dimana? Disitulah….

28. Where’s the next place you’re going to?

Selepas ini saya akan naik ke bilik dan tidur!

29. Who’s the rudest person in your life?

Semalam saya telah berlumba kereta dengan seorang mamat berbaju merah di dalam kereta Wira biru. Ya, buat saat ini, dia adalah manusia paling kurang ajar dalam hidup saya!

30. What was the last thing you ate?

Mushroom!

31. Will you get married in the future?

Saya pernah nikah sekali dan sudah banyak kali berkahwin dan besar kemungkinan akan berkahwin lagi pada malam ini!

32. What’s the best movie you’ve seen in the past 2 weeks?

Enchanted dan The Holiday!

33. Is there anyone you like right now?

Sekarang ini saya sedang berangan tentang Brad Pitt dan Angkasawan Malaysia! Oh dan juga suami saya!

34. When was the last time you did the dishes?

Setiap hari saya terpaksa basuh pinggan mangkuk jadi soalan ini tidak berapa relevan bagi saya!

35. Are you currently depressed?

Ya kerana telinga saya pekak sebelah!

36. Did you cry today?

Ya ketika saya menonton satu cerita di HBO yang ending dia agak sedih membuatkan saya meraung sedikit!

37. Why did you answer and post this?

Kerana saya tengah bosan!

38. People I want to tag next:

Hezzy
Tiena
Juan
Lil’ Miss Easydent
Mima